hästarna idag och igår

Igår tränade jag med Braven för Ulrika, det gick faktiskt jätte bra! Men inte så bra som det gjorde när jag tränade för Mads/Birgitta. Vi tränade på enklabyten och lite skolor i trav. Ulrika sa att hon aldrig sett honom så fin, så det var roligt att höra! :D
Roxi red jag ut på andra sidan med Joanna på Cappi. Först red vi till sjön och badade, vilket hästarna tyckte var jätte roligt och jag blev väldigt blöt! Sedan red vi till sandtaget och lät hästarna sträcka ut i galopp. Vi hoppade lite över betongbit och över några stockar i skogen också. Det var super kul! Roligaste ritten på länge! :D
 
Idag skrittade jag ut på Roxi på andra sidan i sällskap av pappa. Skrittade nog i runt 2timmar.
Braven fick vila. :)
 
Bilderna tagna från Joannas blogg.
 
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Erin

Fina bilder :)

2012-06-26 @ 01:53:07
URL: http://Tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0