BLOPPIS

Har en massa saker liggandes runt om överallt som jag inte använder, så jag tänkte att jag kan lika gärna kolla om någon av er är intresserad av att köpa något! :)
 
Jackson kavaj str 160- Sjukt snygg kavaj som sitter jätte snyggt, kort cool modell. Väldigt bra material på den och är som ny. Har inte några nya bilder på kavajen för jag hittade inte kameran, men lägger upp några bilder från lite olika vinklar så ser ni hur den ser ut! :)
400:-
 
 
Blå gult HorseWear schabrak + luva  - använt ett fåtal gånger, väldigt bra skick.
170:-
 
Blå rött Horse Wear schabrak+ luva - Använt ett fåtal gånger, väldigt bra skick.
170:-
 
Svart martingal med platta -storlek ponny.
80:-
 
 
Är du intresserad av något av dessa, skicka iväg en komentar på detta inlägg eller maila [email protected] .
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad är det för storlek på schabraken? :)

Svar: De finns endast en storlek på dem, men de passar både häst och ponny :)
ponilovers.blogg.se

2012-06-23 @ 17:50:20
URL: http://jonssonjulias.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur sker betalningen? Via kuvert eller insättning på konto? :)

2012-06-26 @ 14:14:18
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0