BLOGG SUGET TILLBAKA?

Jag har varit i stallet i stort sett hela dagen idag, när vi kom hem sen runt 4 tiden så la jag mig i soffan och sov en stund, var så sjukt trött. Väldigt skönt att sova ut lite och faktum är när jag sedan vaknade så kände jag ett sug om att blogga vilket jag inte gjort på vääldigt länge, hur amazing? ;) Jag tänkte bara berätta det så att ni vet, för nu ska jag göra lite inlägg, wehooo!! :D


Om ni vill läsa om något speciellt så får ni också säga till!

Jag vill även passa på att säga att ni är världens bästa läsare, trots att bloggen har rent ut sagt sugit en period nu så har ni ändå stannat kvar och läst, otroligt! :))

Hörs snart! :D

/Elina

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Skriv ett inlägg om hur det ligget till med solle nu, vart är ni och när tror du att du kan komma ut och tävla igen?



Du har säkert skrivit det redan, men har kanske inte kollat ås noga ^^

2012-06-14 @ 22:43:31
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0