1 JUNI 2012

Godmorgon bloggen! Idag är det första Juni ute, helt otroligt vad härligt, det är fasen sommar nu! :D Dock är det bara regnigt, geggigt och kallt ute. Så stämingen i mitt humör är inte lika på topp som de skulle kunna varit om det vore skinande sol ute! Men Whataevva, juni som juni, sommar som sommar. Om 11 dagar är det sommarlov, omg,,,, can't belive it!!! äntligen säger jag bara, 11 dagar kvar, endast 4 skoldagar kvar denna terminen. Idag och sedan är det bara 3 skoldagar nästa vecka, wooop. Måndag, tisdag, lediga på onsdag eftersom att det är nationaldag=Tävling på Shadde! Torsdag är det SISTA skoldagen och sen på fredag har vi "summer games" i skolan, dvs bara leka typ.

 

Nu ska jag ta mig ut i den första Juni morgonens äckliga väder och ta mig till stallet. Ganska otaggad på stall nu faktiskt, men nu kör vi, fredag!

 

/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0