VECKANS SCHEMA

Måste verkligen bli bättre med mina upplägg av ridpass på hästarna, nu är det lite lattjolajban och gör det jag känner för vilket slutar med att jag inte har koll på vad jag hunnit göra. Så nu ska jag börja göra planeringar varje vecka, nu har ni det skriftligt också.  Här får ni iaf veckans schema:
 
  • Måndag

Solle- Skritta i 1 h & 30 minuter utan krav.

Shadde- Trimning på banan.

  • Tisdag

Solle- Lugnt markarbete på banan.

Shadde- Kantring på ängen.

  • Onsdag

Solle- Skritta i 1 h & 30 minuter utan krav.

Shadde- Skritta i 1h och 30 minuter utan krav.

  • Torsdag

Solle- Kantring på ängen.

Shadde- Trimning på banan

  • Fredag

Solle- Trimning på banan

Shadde- Klättra i sandtaget

  • Lördag

Solle- Skritta i 1h och 30 minuter utan krav.

Shadde- Skritta i 1h och 30 minuter utan krav.

  • Söndag

Solle- Markarbete med bommar på banan.

Shadde- Markarbete med bommar på banan.

 

 

/Elina

 

 


Kommentarer
Postat av: carro

hejhej, jag följde bloggen förr, slutade ett tag men nu är jag här & läser igen, tänkte fråga om dina hästar, när jag läste förr hade du bara solle & frans. Nu skriver du om Shadde, Stormis & Emil, vilka är de? :o

Svar: Min syster har tagit över Frans nu och har även köpt en till C-ponny som heter Stormpojken (Stormis), Jag har köpt en stor häst som heter Fair Knightshade (Shadde) och sen så har jag hand om en häst i stallet som heter Emil! :)
ponilovers.blogg.se

2012-07-30 @ 17:20:53
URL: http://yomacaflobow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0