RIDPASS

HEJ! Jag är så jäkla irriterad på blogg.se så att det bara kokar i kroppen på mig! För det första så ibland går det inte att publicera inläggen och i nästa sekund så publiceras dom en miljon gånger och sen för det andra, efter att de förnyat hela plattformen så har det blivit så jäkla segt och jobbigt att skriva inlägg. Hey, arg chey här!
 
 
Var i stallet imorse med mamma och Jossan, jag red båda mina älsklingar över vägen. Shadde fick en runda där han fick galopera på mycket och Solle fick en runda genom sandtaget men red en annan väg så att vi slapp den branta klättringsbacken. Solle var väldigt pigg och taggad, men de stunder han lyssnade var han väldigt fin! Det bådar gott inför tävlingarna framöver och detta håller i sig!
 
 
Shadde är så sjuukt jobbig att rida på det två delade bettet, han biter tag i det så att man inte får tag i honom vilket är så sjukt jobbigt. Väldigt jobbigt att börja tjafsa med honom som är 10 gånger större än mig liksom. Men när han släpper bettet och lyssnar så bli han sjukt fin. Så dagens ridpass med honom har varit både och, ibland jätte fin, och ibland as jobbig!
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Hilma :)

Shadde är så fin!

2012-07-27 @ 17:29:31
URL: http://hilmas.devote.se
Postat av: Emelie

Så har det varit för mig också. Först går det inte att publicera inlägget, sen kommer det flera på en och samma gång... :S

2012-07-27 @ 17:38:16
URL: http://jedressage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0