RANDOM INLÄGG

Godmorgon på er! Jag har precis kommit hem från stallet där vi fodrat alla hästarna. Shadde och Stormis har sovit ute inatt med de andra hästarna som går ute. De förtjänade det verkligen efter att ha skött sig jätte bra på meetingen. Jag satte på Shadde en flughuva nu på morgonen eftersom att han har så kort lugg så det kan vara skönt, sen så gosade jag också med Emil. Världens mysigaste häst är det, alltid lika social. Om ni undrar varför jag inte skriver något om Emil just nu så är det för att han fortfarande är halt. Han hade en skada förut som jag tror kommit tillbaka, tyvärr. Tycker verkligen om den hästen, han vill alltid vara med och ska alltid bli gosad med. Han följde mig hela vägen till grinden och när jag gick stog han kvar där och kollade efter mig.
 
/Elina
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh, va gulligt! Hoppas tt han blir bättre igen! :)

2012-07-01 @ 10:31:51
URL: http://minponnytid.blogg.se
Postat av: Amanda - Vinn Eskadronschabrak+Benlindor!

Sa himla mysigt med sociala hastar! :)

2012-07-01 @ 16:29:28
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0