Hej!

Long time no see! Det har varit riktigt länge sedan jag bloggade något. Jag har haft det riktigt skönt i Finland, med familjen och släkten. Det var en välbehövlig semester! Jag kom hem igår kväll så jag hämade hästarna imorse från Ulrika. Tränade med båda bär jag ändå var där, båda var superfina! :D
 
På eftermiddagen åkte jag till Hööks, Horze och Stockholms Ridsport. Jag köpte:
 
* Hängare (för täcken, schabrak m.m. för att ha med på tävling)
* Hängare (för grimmor, träns m.m.)
* Vattenhink
* Pälsglans
* Skimmelschampo
* Sårspray
* 3 svampar
* 2nummerlappar
* Tunt sommartäcke/stalltäcke/transporttäcke
* Flugspray
* Nättäcke
 
Vid 5 åkte jag och pappa till stallet igen. Vi gick en promenad med hästarna på ungefär en timma och de fick beta lite. 
 
 
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Nelly

Har du bilder från resan vi kan få se? :D

2012-07-12 @ 13:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0