SVAR

Man lägger inte 3000 på en stalljacka som slits en massa och smutsas ned! :O Jag skulle inte kalla det REA, utan bara onormalt högt pris. So what att det är märket kingsland, det finns måååååååånga (asså verkligen, många) billigare jackor av exakt samma kvalitet - enda skillnaden är det lilla KL-märket. Hm, vad tycker ni om dethär med märken?

Det är från person till person hur mycket pengar man vill lägga på saker och ting. Jag personligen tycker att det är bättre att köpa något som jag verkligen vill ha som kostar en del än att lägga pengar på saker som kostar mindre och som jag inte vill ha lika mycket.

För mig är inte märken viktigt, men jag tycker oftast att utrustning med ett "dyrare" märke är snyggare än de med ett "billigare" märke. Sen är inte jag sån som köper ett märkes plagg bara för att det är rea på det. Men helt ärligt så rider jag hellre med märkes utrustning.

Jag skulle inte lägga 3000 kr på en vinterjacka som jag använder i stallet, men det är vad jag känner. Vissa är berädda att betala mer för kläder än vad andra är. Jag tipsade om detta på bloggen ifall det fanns någon som skulle vara intresserad av att köpa sig en ny jacka från Kingslad. Så du behöver inte ta illa upp!

Hej,jag undrar bara om du representerar vrk?
Hej! Ja det gör jag!

Rankning av 2011 av alla hoppryttare inom klubben

fin bild! vad är Emil för ras?? :D
Tack! Han är ett svenskt halvblod

/Elina

Kommentarer
Postat av: Sara Hermansson

Var hittade du ranking listan? :)

Älskar att studera/kolla sånna x)

2012-01-05 @ 15:32:23
URL: http://rosainmyheart.blogg.se/
Postat av: Saga

Hejsan, är josefin dålig på att rida, eller varför ligger hon så långt ner på ranknings listan? :O Jag trodde hon var duktig på att rida, att ni red lika bra? :O



Grym blogg! :D

Kraam

2012-01-05 @ 17:31:32
Postat av: Sarah

Vart kan man hitta ranking listor över klubbar? :)



Mvh Sarah! ;)

2012-01-05 @ 18:59:02
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min kl jacka kostade över 3000 jag tyckte det var bra för den har lixom hållt hur bra som helst och så , inget skit lixom .. ;)

2012-01-05 @ 20:28:20
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Daniela

Håller med dig om det där med märken! :D

2012-01-06 @ 19:35:40
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0