.

There are so many people out there who will tell you that you can´t.
What you´ve got to do is turn around and say "watch me".

Och så tävlade jag LB:1 idag OCH DEN VANN JAG MED! <3 :D


Tävling på Haningebygden, fick 71.37% och delad första plats, hon var väldigt seg så jag trodde jag skulle få jätte dåligt.. My var där, först klassen kom hon nog nästan precis utanför plac. hon fick 68%, och andra klassen minns jag inte, men det gick jätte bra för henne! :D <3
<3
<p><span style="font-family: Arial" mce_style="font-family: Arial"><span style="font-size: 12px" mce_style="font-size: 12px"><span style="color: #000000" mce_style="color: #000000">&lt;3</span></span></span><br /></p>
Meeting på Gripen i tre dagar, kom hem nyss. Det har inte gått så bra... men men. Fredag: LB:1 fick 65,17% och 189p, var nöjd men kom typ nästan precis utanför placering.. (den här klassen hörde till mellanrundan, och om man räknade med dom dom var med där så låg jag 3:a i CUPEN) LA:1 fick 62,37% och 237p, var rättså nöjd faktiskt för hon kändes inte så fin. Men låg 1:a tills dom 2sista kom och putta ner mig till 3dje plats och det var 2placerade >:o Lördag: LB:1 fick 61.38% och 178p, var inte ett dugg nöjd men kom precis utanför placring.. LA:1 fick 64,47%, var riktigt nöjd men där kom dom och putta ner mig till precis utanför placering.. (då låg jag 2:a i CUPEN) Söndag: LA:1 fick 62,63% och 238p, var väldigt, väldigt onöjd, hon kändes hemsk på framridningen och samma inne på banan.. stark, använde inte sina bakben alls och mkt mer... Men kom nästan precis utanför placering men det räkte till en 2dra plats i CUPEN! Som ni märkte så gick den här helgen inte så bra för mig. Men det sluta bra iaf! ;) <3



/Vicky


Kommentarer
Postat av: Elise

så fina :)

2012-01-26 @ 16:24:53
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: Ida

kan du inte lägga up filmen ifrån ärevarvet på SM (tror jag det va) som du sa att du skulle göra för några månader sen? :D

2012-01-28 @ 14:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0