SVAR

vem är skäcken? :)
Toledo heter han, hade honom hemma för försäljning förra året.


Va heter låten
what makes you beautiful- One direction

Vad innebär pay and jump? :)
Det är som clear round. Man betalar för att hoppa en bana på valfri höjd sedan får man försöka hur många gånger som helst. Det är perfekt om man har en häst som krånglar eller något liknande sp man får hålla på tills den går runt! :)

Hej! Du håller väl till ute på mälaröarna/ekerö området? Har du några tips på ridhus som man kan hyra/betala för att rida i enstaka gång utan att behöva betala för ett år? Det är som du säger lite svårt att rida ute nu på vintern :)
Hej! Ja det gör jag. Hmm, faktiskt inte. De flesta vill att man löser kort. Men ring runt och prata med de som håller i ridhuskorten och fråga om man kan göra en dil eller något liknande! :)

hon som använde den när den gick sönder ska ju självklart betala en ny!!
Återigen så var det min lillasyster som hade på sig hjälmen.


Kan du inte ta ett kort och visa hur du gjort med remmen, som du berättade om hacket. Förstår inte riktigt vad du menade :P
Absolut, ska fixa det under dagen om jag kommer ihåg! :)

Kan ni inte göra ett inlägg med alla hedrar ni haft sen ni skaffa bloggen? :)
Absolut, har själv funderat på att göra det. Kommer nog upp under dagen! :)

/Elina

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag vet vem som har Toledo nu :)

2012-01-15 @ 13:36:24
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0