Jessica Eriksson

Genom bloggen har jag lärt känna massa personer som jag blivit riktigt bra kompis med. Men det finns en tjej som jag har lärt känna bäst, hon heter Jessica Eriksson.

Jessica och jag har träffats en hel del och hon är sjukt grym! Hon är otroligt snäll och rolig. En sak som är lite rolig är att våra ponnyer har samma namn, Brave Heart. Hennes ponny är jätte fin och de passar sjukt bra tillsammans!

Jessica är en underbar vän som har kommit mig nära, så jag tycker ni kan kolla in hennes blogg: WWW:BRAVEHEART.BLOGG.SE



/Vicky


Kommentarer
Postat av: Matilda - BLOGGTÄVLING

Fin bild där ni står tilsammans helt matchande :)

Postat av: Amanda

lite kul att dom har liknande färg också :) eller ja din braven är ju mycket mörkare och gråare i pälsen men ändå :)

2012-01-12 @ 00:25:44
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det sant att du köpte Brave Heart för 250 000kr?

2012-01-13 @ 18:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0