TJENIXEN

Jag har precis kommit hem från skolan och är bara hemma en snabbis för att byta om och äta lite. Ikväll blir det träning igen för Arnold med Solle, wiiieee. Jag måste även tyvärr meddela att min kära far har tyvärr råkat radera filmen från sin telefon från senaste Arnold träningen, suck. Men för att inte svika er helt så ska ni få en film från träningen idag om det blir någon! Sen kan jag även som lite grädde på moset lägga upp filmen från ridhuset i lördags när jag tränade med Emil för Unni! :))

Jag kommer komma hem sent ikväll, men ska försöka göra ett inlägg då, kanske två? Funderar även på att göra några outfits, så säg till om ni har några önskemål!


Så här känner jag mig just nu, heheh. Taggar till för kylan, yeees!

/Elina


Kommentarer
Postat av: Marika'

Snygg outfit till en fux som inte är allt för dyr skulle jag vilja se! :D

2012-01-31 @ 15:41:07
URL: http://marikahoffman.blogg.se/
Postat av: sandra

skulle vilja se en outfit som är snygg på en fux :) har svårt att hitta nått som passar bra

2012-01-31 @ 17:31:33
Postat av: Moa

Haha cool bild ;)

2012-01-31 @ 17:54:43
URL: http://moathomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0