ÖNSKADE OUTFITS

Hejsan hoppsan på er!

Idag så har jag faktiskt inte varit i stallet. Har en jobbig långdag i skolan på måndagar så då struntar jag att åka till stallet och hästarna får en välförtjänt vilodag! :) Imorgon så är det träning igen för Arnold med Solle, motevationen stiger så mycket nu när han känns så ridbar samt att det gick så bra förra tisdagen när vi tränade :).

Idag hade jag tänkt att sätta ihop en outfit, några önskemål? Gjorde alltid önskeoutfits förut men av någon anledning så slutade jag med det, men tänkte ta upp den delen igen.

Tänkte även ta upp två frågor som har med outfit att göra.
En tjej som har en flugskimmel undrade vad hon skulle kunna ha för färger som matchar hennes ponny, helst lite utstickande, hon använder sig av blått och brunt.
Jag skulle nog föreslå röd, knall röd eller vinröd.

Och en annan tjej frågade mig om jag tycker att brunt passar på isabeller.
Och ja det tycker jag absolut, speciellt när de är lite mörkare som Solle. Har brunt utrustning på honom samt några bruna schabrak. Tycker han klär upp sig i den färgen!


/Elina

Kommentarer
Postat av: emeliw

vad för färger på en brun och vit skäck? typ mörk brun då.

säg inte grå för det har jag testat och det är as fult

2012-01-23 @ 19:55:54
Postat av: rean from the netherlands

cool picture !



like your blogg hihi.



love

2012-01-23 @ 19:57:05
URL: http://rgoldy.blogspot.com
Postat av: Cicci

En väldigt stark lila outfit! :D

2012-01-23 @ 20:00:15
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/
Postat av: Tess

Till emeliw:

Jag har en brunskäck med svartvit man och svans. Vi är röda på tävling (schabrak, luva och benskydd) eller bruna (schabrak och luva) dessutom tror jag, har dock inte testat, att lila och lite åt khakihållet i grön är snyggt på våra hästar :D

2012-01-23 @ 20:45:42
Postat av: alva

Haha vilka färger till en fux då? Behöver hjälp ;) funderar på att köpa ett schabrak från Hööks nya kollektion, vad tycker du om den? :) och rött på fux hahahaha det finns ju minst sagt delade meningar om det^^

2012-01-23 @ 20:57:31
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: Alexandra

håller med, gör en till en brunskäck! :)

2012-01-23 @ 20:59:10
URL: http://alexisen.blogg.se/
Postat av: Anna

Du får gärna göra en outfit som passar till en borkfärgad häst!

2012-01-23 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0