HTTP://ELINAMELLBERG.BLOGG.SE/

Hej på er, allt väl? Med mig är det bara bra, på glatt humör(och det har med bloggen att göra faktiskt). Idag kommer inte jag att åka till stallet då jag har långa dagar på måndagar så de står då. Dock så hade jag prov på sista lektion idag (gympa) så vi sköt fram den en och en halv timme så vi bara hade 1 timmes lunch rast, så fick gå hem direkt efter provet! :D Det är verkligen skönt att komma hem tidigt när jag egentligen inte skulle ha gjort det och bara ta det lugnt.

Min pappa köpte förresten ett photoshop till mig för någon dag sedan. Photoshop elements 10. Förstår mig inte så mycket på det, men jag tränar och jag lär mig mer och mer. Jag har förresten gjort en header för första gången i mitt liv till min andra blogg elinamellberg.blogg.se , kolla in där! Den är inte så fin dock, så förvänta er inget, men somsagt: övning ger färdighet ;)

För att avsluta detta inlägget lite roligare än med bara text så får ni några suddiga mobilbilder som togs på mig, Victoria, Roxi, Braven, Solle och Emil i lördags när vi var i ridhuset.


/Elina

Kommentarer
Postat av: Moa

Älskar eran blogg! :D

2012-01-30 @ 16:27:41
URL: http://moathomasson.blogg.se/
Postat av: Johanna -11 år hästblogg!

JÄTTEbra blogg:D

2012-01-30 @ 17:19:41
URL: http://ungallroundryttare.blogg.se/
Postat av: Stina Björklund - ska bli sveriges största hästblogg

Stiliga :D Haha!

2012-01-30 @ 18:43:20
URL: http://stinabjorklund.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Är Emil din häst Elina eller ? :)

As fin blogg.

2012-02-03 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0