GLÖMT ATT BERTÄTTA

Har tagit mig upp för sängen för 1 timme sen och käkat frulle, duschat bl.a. Nu ska jag röra mig vidare till stallet för att "hänga" med mina grabbar. Ska ta en ordentlig skritt tur med Solle idag då han inte fått komma ut i stora sommarhagen.

Har glömt att berätt för er att imorgon ska jag och Solle åka till Täby för att träna för Arnold (Assarsson) för första gången. Har hört av många att han ska vara riktigt grym. Det är träning både den 2-3. Kanon kul verkligen, ser fram emot det!

Är det någon av er som tränat för Arnold?


/Elina

Kommentarer
Postat av: Natalie

Arnold är grym! :D

2012-01-01 @ 14:24:53
URL: http://hakkila.blogg.se/
Postat av: Denice

Har tränat för honom, den bästa hopptränaren tkr jag :) fast jag är dressyrnörd ;)

2012-01-01 @ 17:39:11
Postat av: Linda

Var på en klinik med han på Loviseholm (örebro) han verkar vara jättebra! :)

2012-01-01 @ 17:41:35
Postat av: Jenny

Jag har tränat för honom. Han var jättebra!

2012-01-01 @ 17:54:23
URL: http://fagelbrohoppryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är ganska bra. Beror på vad du vill liksom;) asså han ger väldigt mycket beröm och det händer att han pratar bort väldigt mycket av lektionen tyvärr.

Anpassar sig väldigt bra efter dig och din häst :)

2012-01-01 @ 22:49:17
Postat av: johanna

tränar för honom när han kommer till vår ridklubb, 2-3 helger/termin. han är jättebra och förstår sig på en, men ibland är tyvärr publiken mer intressant :/ men absolut han är jättebra och han är väldigt rolig! :D han säger alltid "kör så det ryker!" och andra roliga saker och han kallar även hästarna lite olika roliga saker haha skuttekaninen tex! haha xD

2012-01-02 @ 15:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0