FREDAG DEN 13

Ni vet väl om att det är fredag den 13 idag? har det hänt er några hemskheter? Jag har iallafall klarat mig undan hitilis *pepparpeppar*

Var med mamma i stallet i morse och hjälpte till att ta ut hästarna. Hade tänk att rida men det var stenhårt och glans is överallt så de fick vila istället.

Igår kunde jag som tur var rida på dem lite i sommarhagen. Solle var pigg men ändå lyssnade han bra. Tänkte inte så mycket på att jobba honom utan mest på hans galopp. Frans var väldigt stel till en början i ena varvet. Efter ett tag så släppte han även där och var jätte fin i båda varven! :)


/Elina

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag ramlade på vägen ut till hagen hehe :D

2012-01-13 @ 18:00:10
URL: http://hakkila.blogg.se/
Postat av: Linn ~ Keelane

Ha en fin helg :)

2012-01-13 @ 18:13:33
URL: http://kellyochlinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Detta var verkligen min SÄMSTA fredag den 13!



Hästen jag skulle köpa var halt på besiktningen :(

2012-01-13 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0