FÖRSÄKRING PÅ HJÄLMEN

Tänkte börja med att berätta att när Jossan var på akuten så sa läkaren att hon hade en väldigt bra hjälm på sig. Och då hade han ingen aning om vad det var för hjälm hon haft. Sen sa han att vi skulle slänga hjälmen nu efter en sådan smäll.
image descriptionimage description


Pappa har iallafall kollat upp försäkringen nu och det visar sig att vi kan få ut runt 2000 kr på hjälmen vilket är bra! Jag vill gärna ha en ny GPA i samma modell av den jag hade då jag tycker att den är snyggast. Är även lite sugen på en antares hjälm som jag tycker är väldigt snygg.


Såhär ser Antares hjälmen ut för er som inte visste det. Dock så skulle jag vilja ha den i lite andra färger. Vet även att man kan designa hjälmen efter sina egna önskemål men har inte hittat någon sådan hemsida..

/Elina

Kommentarer
Postat av: Petra

gpa är myyyyycket snyggare än den där!

2012-01-10 @ 20:47:31
URL: http://alwaystry.blogg.se/
Postat av: bella

hon som använde den när den gick sönder ska ju självklart betala en ny!!

2012-01-11 @ 15:51:51
Postat av: Sofia bengtsson

Elina ge dig, köp en gpa istället. BARA! Såhäääääär mycket snyggare!!

2012-01-11 @ 17:05:44
Postat av: Rebecca Hellström

Tror man kan beställa en egendesignad hos sharpman (:

2012-01-13 @ 21:44:24
URL: http://rebeccalillylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0