sportlov!

Jag hade feber imorse och huvudvärk så jag gick inte till skolan. Men idag fick jag iaf SPORTLOV! Ikväll åker jag till ridhuset med hästarna (trots att jag är sjuk, men ingen kan stoppa mig!), Braven ska tömköras och Roxi ska få ett ordentligt dressyrpass. Imorgon blir det träning med Braven och sen ska vi lämna honom hos Ulrica, där kan ska vara i en vecka eftersom jag åker till Åre. Roxi ska tas hand om av Rebecka och nån till som jag inte fixat än. :P

På söndag morgon åker jag till fjällen och kommer hem på lördag kväll. Jag får ta och skärpa mig och blogga lite under lovet eftersom min uppdatering har varit sämst de senaste veckorna..



/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0