SÅ TYPISKT

Det är så typiskt att Solle är halt nu, precis när tävlings säsongen drar igång. Men aja, det är bättre att det kommer nu än mitt i. Det ändå som jag hoppas är att han blir bra tills tränings helgen och sen första elit omgången.


Så tidigt som möjligt så ska vi åka in till Solvalla med honom för att kolla honom. Antagligen är det muskulärt och som har kommit efter jag börjat träna för Arnold. Eftersom att jag lagt om hela min ridning på honom och börjat rida honom helt annorlunda. Dock så funkar han ju riktigt bra på den ridningen så det gäller att han måste bygga upp sig med de musklerna.

Första starten någonsin med Solle, 4a i LC

/Elina

Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON- American Paint Horses

Hoppas han blir bättre! :)

2012-02-26 @ 12:59:35
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Amanda

Blogg om hästlivet utomlands!

Just nu - följ fyra veckors hopptävlingar i Portugal!

2012-02-26 @ 15:06:14
URL: http://lifeofshowjumping.com
Postat av: S H U M P I Z E N - Klara

Men det är såhär att jag har länge funderat på att skapa ett litet samarbete mellan några ponny/hästbloggare i tonåren och gå ihop. Istället för att konkurrera ut varandra som storbloggarna så kan vi hjälpas åt att komma till toppen! Därför samlar jag nu ihop en grupp med 4-5 bloggerskor/bloggar och jag undrar om ni vill vara en av dem?

2012-02-26 @ 17:05:20
URL: http://shumpizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0