min torsdag

Gud jag har haft fullt upp hela dagen, jag har inte haft tid att blogga överhuvudtaget. Jag har ju varit i skolan, varit i stallet, pluggat, varit med Tesse och Anna och pluggat ännu mera! Jag har sjukt mycket i skolan att göra +att jag ligger i efter i allt så det blir extra jobbigt för mig, så jag kommer få sitta hela helgen och plugga. Roligt. :/

Idag lät jag Roxi springa runt lite på banan, men hon fick styltor hela tiden.. så det var ingen idé att hålla på en längre tid. Braven borstade jag och gosade lite med. Imorgon ska båda ridas i ridhuset, Roxi ska tränas för Ulrica och Braven ska jag rida runt lite själv med innan träningen med Roxan.

Bloggar mer imorgon, lovar! ♥


Jag vill tävla! Extremt taggad till på söndag!

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Saga

Vart ska du tävla någonstans? :)

2012-02-17 @ 12:06:24
URL: http://weltis.blogg.se/
Postat av: Ellen

När blir din och Roxis nästa tävling?! :) Om det är i närheten har jag plander på att kunne se dig. Du Victoria är min IDOL! ;) <3

2012-02-18 @ 10:28:02
URL: http://giobelsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0