idrottsdag

Gud vad dålig jag är på att blogga! Jag har till och med fått skäll från Elina och min kompisar... inte bra!

Idag har jag haft idrottsdag, jag och några kompisar gick en vinterpromenad till maskbacken (skidbacke) och åkte lite pulka. Sen besteg jag, Rebecka och Lisa maskbacken, det var sjukt jobbigt! Efter det åkte jag och Rebecka till stallet och skrittade ut på hästarna i sällskap med Essie.

Nu sitter jag hemma och har precis kollat på film, haha jag är lat. Har mycket läxor att göra också.. suck! MEn först ska jag blogga lite! ;D


Kan bjuda på en bild på mig själv också!

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Mia

Älskar ditt hår...

2012-02-11 @ 13:29:07
URL: http://Nattstad.se/Mittolycksaligaliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0