film!

Igår och idag tränade jag för Birgitta Kjellin med Braven. Igår gick det väldigt bra och jag var super nöjd! Vi gjorde en del enkla byten, öppnor & slutor, bakdelsvändningar, längningar och tränade på lite speciella vägar. Hon sa hela tiden till mig att jag skulle hålla ordentligt i tygeln, det händer att den gladdar rätt mycket då jag gärna inte vill ta honom i munnen för han är väldigt känslig. Men hela han förändrades utav bara det lilla, det var helt sjukt. Sen sa hon så mycket andra saker som jag måste träna mer på. :)












Idag så blev Birgitta lite imponerad att jag redan tagit åt mig av allt hon sa igår. Allt jag hade svårt för igår, satt som en smäck idag. Vi gjorde enkla byten, öppnor & slutor, längningar, skänkelvikningar - på speciella vägar. Birgitta sa typ hela tiden "underbart", "mycket bra!", "titta på fan!", "super", "se på fan!". Det här ridpasset ligger nu på första plats bland alla ridpass! Jag hade en sån jäkla bra känsla och jag bara log hela tiden. :D

Birgitta sa att han hade musklat på ordentligt och vi hade utvecklats något enormt. Det var väldigt roligt att höra! :D



/Vicky

Kommentarer
Postat av: malin

FINT!!!

2012-02-05 @ 20:16:31
URL: http://malinsjolander.com
Postat av: Lovisa

Gud han är såå fin! Ni passar riktigt bar tillsammans måste jag säga :D

2012-02-05 @ 20:24:41
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: Elise

å vad ni är fina!!!

2012-02-05 @ 20:29:16
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt fina!

2012-02-05 @ 20:49:38
Postat av: Maria

Vad roligt! Jag tycker jag ser stora skillnader på bilder/filmer, tänk då vilket utveckling ni måste ha gjort i verkligheten!!

2012-02-05 @ 21:22:09
Postat av: Gunilla Ingvarsson

Härligt när det känns så där bra

2012-02-05 @ 21:56:27
Postat av: Linn Ingvarsson

Åh va roligt att läsa! Jag blir så glad när jag hör att det känns så bra!

2012-02-05 @ 22:09:36
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: lisa

måste bara säga wow! grymt bra jobbat och super fint verkligen! Speciellt den ökade traven som är to-die-for!

2012-02-06 @ 01:51:31
Postat av: Noora

wow. Dog när jag så den ökade traven! Du är så dukig, å Braven också förståss! ;) härligt när det går bra, vet känslan! :D

2012-02-06 @ 19:57:35
Postat av: Kim

Såg jättefint ut! Har inte kollat er blogg på ett tag och senast jag såg film på dig och braven var några månader sen, verkligen skillnad nu! Ni är jätteduktiga!

2012-02-08 @ 11:13:54
Postat av: sofia

ni är bäääääääääääst!!

2012-02-08 @ 19:45:29
Postat av: Cicci Gustafsson

Har en fråga, om du vill får du gärna göra ett inlägg som du svarar!:)



Hur redigerar du dina filmer?:) Jag vill gärna ha musik till mina ridfilmer, men när jag vill ha dom på videofy.me och har redigerat dom på moviemaker så kan man inte ha det filmformatet... Så undrar, hur redigerar du dina filmer och vart?:)



/CLdressage

2012-02-10 @ 22:33:48
URL: http://cldressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0