Alla <3 dag

Idag är det ju alla hjärtans dag! Jag har inte gjort något speciellt idag förutom att jag åkte hem till en kompis med några och såg på skräckfilm! Eftersom vi är forever alone så tyckte vi att det var bra att göra tvärtom än vad man brukar göra! haha!

Vid halv 6 åkte jag därifrån till stallet, då fixa jag allt (dock böt Eva vatten åt mina hästar ;)) och red ut på Roxi med Joanna och Cappi.

Nu har jag precis skickat in min gymnasieansökan, usch vad jobbigt det har varit med det. Nu är det äntligen över! :')



/Vicky

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har du valt? :)

2012-02-14 @ 22:40:09
URL: http://ungaryttarens.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad valde du för gymnasium då ? (:

2012-02-15 @ 14:06:46
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut en planering på ridningen inför tävlingen på söndag?:)

2012-02-15 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0