Min önskelista

  • Aprikos Blus från Weekday 
  • Svart Skjorta
  • Ljusblåa jeansleggins från Salt 
  • Blå klänning från Vero Moda
  • Vanlij parfym
  • Halsband (ett kors, det jag har nu har typ rostat..)
  • Mattes sadelgjord med lammull från Horsemeup.se
  • Ett schabrak från Eskadron platinum edition
  • Animo ridbyxor National
Jag är en sån person som egentligen inte vill önska mig saker utan jag vill bli överraskad med vad jag får. Jag älskar att köpa julklappar, det är typ det bästa på året. Att få se hur glada de blir när de öppnar packeten gör att jag blir så obeskrivligt lycklig, älskar det!
 
Följ mig på instagram @victoriaavellanryd
 
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser alltid så ledsen ut :(

Svar: Haha men jag kan nog lova dig att jag inte är ledsen. Om du nu tycker jag ser ledsen ut så är det väll så som jag ser ut. ;)
ponilovers.blogg.se

2012-12-09 @ 22:12:37
Postat av: Linn Delwer

Hej du! Var med och ställ frågor i min frågestund! De 5 första som skriver flest frågor får en länkning i 2 hela inlägg och i videon jag svarar på alla frågorna! Men den personen som skriver mera än 50 frågor blir länkad i 5 hela inlägg+videon! Hoppas att du blir den personen!

http://linndelwer.blogg.se/2012/december/fragestund-lets-go.html#comment

//kram Linn! <3

2012-12-10 @ 10:04:12
URL: http://linndelwer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0