Lalalaa

Hade sovmorgon idag till klockan 10:15, så mamma drog med mig upp till stallet direkt efter julkalender så att jag kunde hjälpa till att slänga ut alla hästarna. :) Slutar klockan 4 idag och då är det raka vägen upp mot stallet, båda hästarna ska ridas lite lugnt idag liksom dom har fått lite vintervila, när vi är i LA så ska bästa Nora hjälpa mig och skritta mina skruttar så att dom inte får kolik eller något liknade. Skönt att just Nora rider dom och ingen annan, känner att jag kan lita på henne och njuta av semestern då. När jag ridit älsklingar så ska jag hem och skriva klart en läxa, städa mitt rum och packa allt, jag har mycket att göra med andra ord.

Har också en liten fråga till er, tycker ni att det är bra att jag hjälper Elina och Vicky med bloggen eller dåligt?

/Jossan


Kommentarer
Postat av: Noora

väldigt roligt att du hjälper till! :)

2012-12-17 @ 16:14:38
Postat av: Rosanna

Bra bra!:)

2012-12-17 @ 16:47:20
Postat av: Anonym

Uppskattar dina inlägg!!

2012-12-17 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0