Bråttom

Nu är det bara 1 dag kvar tills vi åker!! Ska bli så sjukt kul och framförallt skönt att komma bort från den här kylan! Båda hästarna har fått en mysig liten skritt tur idag och jag har pussat ordentligt på dom en sista gång innan vi åker! Jag har precis kommit hem och det som är kvar att göras nu innan vi åker är att först och främst packa klart det sista, men sen även att göra klart min SO läxa, städa mitt rum så att jag kan komma hem sen till ett ny städat rum, och sen måste vi lämna hunden och marsvinen till mormor och även äta middag där! Allt detta måste göras ikväll eftersom att jag måste åka en snabbis till skolan i morgon bitti för att göra om ett prov!

Har lite bråttom så hinner inte blogga nu, slänger nog in ett inlägg senare idag. :)

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0