årets sista tävling

På lördag eftermiddag blir det årets sista tävling! Kommer tävla LA:1 med Roxi och LB:1 & LA:1 med Braven. Det känns sjukt konstigt att jag ska tävla LB igen.. herregud det var ett tag sedan. Tävlingen är på min klubb, Täby ryttarsällskap och det är klubbmästerskap, dock får jag bara delta om KM med en häst och då valde jag Braven. 
 
Det kommer bli sjukt roligt iaf! Båda hästarna har varit väldigt fina den här veckan, speciellt Roxi. Så jag hoppas vi kan göra bra ifrån oss på 2012s sista tävling.

Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Lycka till, hoppas att det går bra! (:

2012-12-06 @ 12:59:27
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Lite surt att jag ska tävla mot dig just i den andra klassen (LB)... Tänkte att alla som vanligtvis rider på samma nivå som mig (LB) ska tävla där så jag tänkte att jag åtminstone hade en chans att satsa på vinst, men tror jag stryker mig nu när jag såg att du, Jenny och andra Victoria ska vara med...

2012-12-06 @ 17:25:33
URL: http://londonryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0