1 DECEMBER

Hej på er! Idag blir det globen, tjohooo. Ska bli as kul, lite christmas show, riktiga julkänslor! :D Någon av er som ska på kvällsshown idag? Igår gick jag hem från skolan för att jag mådde dåligt och mår nog nästan sämre idag måste jag erkänna, typiskt... Borde egentligen ta mig upp till stallet nu och fixa hästarna i det snöiga vädret, trots att jag är sjuk. Ska knapra lite alvedon idag så förhoppningsvis mår jag bättre senare under dagen.
 
Juste la in 5 tips på att få fler besökare på bloggen på min blogg, läsvärt om man känner för att rycka upp bloggen på topplistorna lite -> http://elinamellberg.blogg.se/2012/december/5-tips-for-en-mer-besokt-blogg-a-la-elina-2.html#comment
 
 
//Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0