HJÄLP

Godmorgon! Gud, jag har verkligen ingen blogg lust alls längre... och kommer heller inte på något. Min fantasi verkar ha dragit på semester och jag vet inte riktigt när den kommer tillbaka. Har ni något tips på vad man kan göra för att få tillbaka motivation till bloggandet samt fantasin? Tror både jag och Vici behöver lite hjälp på traven, för just nu har ingen av oss någon motivation eller fantasi vilket är väldigt tråkigt eftersom att vi har så många fina läsare!
 
Och för er som undrar hur det blev med designen så har vi inte haft tid än, men den kommer upp! :)
 
/Elina
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

utrustning ni tycker är snygg, favorit "bildminnen" med hästarna, planer för träningar/tävlingar i framtiden, osv! :)

2012-08-31 @ 18:24:28
Postat av: Kerstin Falk

Jag antar att min inte vann XD. Gör inget. Slarvräkade rösterna och då låg jag 2-3 något. Kan jag sälja iväg den till någon annan? Bara dubbekollar!

2012-09-02 @ 17:16:37
URL: http://www.KSf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0