DAGEN MED HÄSTARNA

Ändrade mig idag i stallet och bestämde mig för att Solle även han skulle få rida igenom på ängen eftersom att han har tagit det lugnt nu under SM helgen. Satte på en graman (pga att han blir så sjukt jäkla njdgjkisglsa stark) Å satan i gatan vilken jävla ponny jag hade idag. Nog för att han var apa stark, men shit vad han jobbade på. I galoppen så verkligen kände man hur han tänkte varje steg han tog istället för att bara dra på och försöka komma undan som han brukar göra när det blir lite jobbigt. Ville inte sluta rida, så underbar var han faktiskt. MUUUMS, fortsätter det såhär så kommer vi bli farliga på tävlingsbanan i höst ;)
 
Shadde var även han väldigt fin och fick jobba på en hel del, dock är han som han är och han är långt ifrån finfin, men det jag menar med fin just nu är att han är visar framsteg varje dag.
 
Å, älskar mina bäbis hästar!
 
 
BTW, Frans är frisk nu!!
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Elvira

Ska du till Tierp?
Om du ska det vilka klasser?

2012-08-07 @ 10:08:15
URL: http://elviranordin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0