bestfriends? Bitch please .. We are sisters!

Ni vet säkert vem jag är, har bloggat här förut fast av andra anledningar. Men idag är jag inte här för att gästblogga, eller blogga rent allmänt utan jag tänkte skriva ett inlägg om min bästavän.
Elina och jag har känt varandra sen jag bytte till hennes stall vilket var den 6juni 2011. Sen dess har jag vart med henne konstant. Jag har alltid kul med henne, vi skrattar alltid, vi kan vara hur oseriösa som helst och båda är med på det, jag kan kalla Elina för dum i huvet, ful, idiot osv ja ni fatta,r utan att hon tar åt sig för  hon vet att jag inte menar det. Det finns absolut INGEN jag kan driva med så, för det finns ingen jag litar på så mycket så att jag vet att dom inte tar åt sig. Jag och Elina har den sjukaste humorn, på riktigt helt störd. Vi kan skratta åt så konstiga saker, göra så konstiga saker, skämma ut oss, men bara skratta åt det. Jag känner iallafall att när jag är med henne, då skiter jag i vad alla andra tycker om mig, om oss. För vi har så pass kul att det inte är värt att bry sig.
Inte bara att jag har världens roligaste stunder med henne så är hon någon jag verkligen kan prata med, om allt. Det är oftast henne jag går till om det har hänt någonting, för jag och Elina har aldrig bråkat, jag har aldrig behövt prata med någon annan för att jag har bråkat med Elina eller mått dåligt pga henne eller så. Utan det är henne jag går till. Och hon finns alltid där för mig, får mig gladare, får mig att skratta, må bra, känna hopp när jag är nere, känna att det är något som är värt att kämpa för, hon.
 
Jag kan påriktigt inte hitta en vänn jag har så mycket gemensamt med eller kan göra så mycket olika saker med och ha lika kul varje gång vi ses. Ville skriva det här inlägget nu så ni, så HON verkligen fattar vilken underbar, bästa, otroligtgrymma, finaste vän hon är! Eller vän, hon är som en syster för mig, för vi gör allt tillsammans. Och såklart ville jag dela med mig till alla hennes bloggläsare så ni förstår...
 
...att jag, jag har värdens bästavän. Och ni borde bli avis.
love you giiiirl
 
/esslan
www.essiecederroth.myshowroom.se
www.essiecederroth.myshowroom.se
www.essiecederroth.myshowroom.se
www.essiecederroth.myshowroom.se
www.essiecederroth.myshowroom.se
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

fint, men jag tycker att du ska hålla dig till din egen blogg.. du ska inte skriva här... de är deras blogg och inte din.

2012-08-21 @ 21:29:33
Postat av: esslan

Nu är det ju inte så att jag gått in utan tillåtelse heller, utan jag har pratat med vicky om det och jag är 100% säker på att Elina inte heller har något emot det. Så, låt dom bestämma vem som ska blogga på deras blogg, och inte du. Tack :)

2012-08-21 @ 21:37:10
URL: http://essiecederroth.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0