2 DIE 4

Det här schabraket och luvan från equiline är ju bara fööör snyggt. Älskar det och kan verkligen INTE sluta tänka på det. Har kollat på det tusentals gånger och har nu under SM sett flertal rida med det och det är sjukt snyggt. På den vita kanten på schbraket och luvan sitter det en rad med strass stenar så det glittrar jätte fint, lite lätt, i solen. OMG i'm in love, vill ha detta!!!!
 
Tyvärr är priset inte lika fint, men jag vet inte, trots priset kan jag inte ändra mig, skulle utan tvekan lägga pengar på schabraket om jag hade, faktiskt är jag nog mest nerkärad i det marinblåa. Ahh, vet inte vad jag ska ta vägen!!!
 
Ni hittar schabraket HÄR för 979:-
Ni hittar luvan HÄR för 599:-
 
 
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0