Div 1 omg 1

På söndag blir det tävling igen för mig och Braven! Vi ska tävla första omgången för Div 1, det ska bli sjukt roligt! Första och andra omgången rider man programmet Lagtävlan för Ponnyallsvenskan, finalen går i LA:P1. Det här programmet känns som en barnlek efter att ha ridit FEI programmen! :P
Tävlingen går även på Täby Ryttarcenter (täby ryttarsällskap), klubben jag tävlar för så jag kommer vara där hela morgonen och hjälpa till som funkionär. På preliminära startlistorna startar jag vid 12.36.
http://stallbacken.com/




Täbys lag består av:
Jag - Brave Heart
Jennifer - Brave Heart
Isabelle - Gimmic
Elin - Rozzo


De här lagen tävlar vi mot:
Stora Wäsby FRK
RK Rimbo Ryttare
Roslagens R&KK
Sundby Ridklubb
Sjövillans RK
Rånäs Ridklubb
Årsta-Runsten
Waxholms FRK
SJUKT TAGGAD, KOM IGEN NU TÄBY!
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Mira Nyberg

Tänkte kolla med Victoria som har Braven om vilket stall du står i. Om det skullr finnas en chans att få komma och fota dig och Braven någon gång då jag jobbar som hästfotograf + bor i Vallentuna. Jag har följt dressyrmupparna ända sedan Linn köpte braven och skulle vara otroligt spännande om man skulle kunna få ta fina bilder på er två?



Tack på förhand! / Mira

2012-04-11 @ 00:38:39
URL: http://twopassion.blogg.se/
Postat av: Daniela

Vilket lag är tycker du är erat största hot? :)

2012-04-11 @ 11:59:00
URL: http://teamponnisar.blogg.se/
Postat av: Twopassion

Det skulle vara otroligt roligt! Jag följer och har följt linn ända sedan hon startade sin första klass med Philliac så skulle vara spännande att få träffa braven. Jag tycker det nästan är som att få träffa sin idol, d.v.s. som sjunger eller är filmstjärna. Nu fick du en stor 20årig tjej att bli som en 4åring igen på julafton! Gud så spännande!



/ Mira på twopassion.

2012-04-11 @ 13:31:41
URL: http://twopassion.blogg.se/
Postat av: sandra

Årsta-Runsten, ska du tävla mot Lina Dolk(liinadok.blogg.se) då? :D

Lycka Till! :))

2012-04-12 @ 00:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0