svar på fråga

emma om veckoplanering:
becka är din syster väl? :)


saga om veckoplanering:
vem är den här becka? kan du inte göra ett inlägg om det? :)

Svar: Jag har en syster som heter Rebecca, men när jag skriver om Becka som hjälper mig med Roxi menar jag min kompis Becka. Min syster rider inte. Becka och jag har varit kompisar i 5år, vi har gått i samma klass, hon red min shettis ibland när jag hade honom och vi har varit på Taffsnäs 3gånger tillsammans. Nu rider hon Roxi två gånger i veckan för att det ska underlätta lite för mig, då jag annars måste hinna med två hästar alla vardagar ensam (min pappa jobbar i bollnäs) då måste jag mocka, göra maten, byta vatten, rida två hästar +ta mig hem på något sätt. Sen måste jag hinna med skolan också. ;)
Jag, Sanny & Becka, första året på Taffsnäs!
/Vicky

Kommentarer
Postat av: NoraB

bor du i bollnäs?

2012-04-05 @ 13:18:34
URL: http://artimida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0