SKILLS

Känner mig väldigt skillad när jag sitter i bilen och väntar på att mamma ska tanka och jag sitter med min rykande skit varma te mugg som jag köpt på macken. Skulle balansera den mellan mina knän (hade fötterna på instrumentbrädan) samtidigt som jag öppnade locket för att ta ut te påsen lite snyggt sådär. Känner mig bra när hela den varma koppen välter ut i mitt knä och snacka om att det gjorde ont!! Var tvungen att öppna dörren för att det brändes så längst benen och mamma som stod utanför och tankade hörde ju bara hur jag tryckte fram små "ajajajajajajajaj" hela tiden. Nu har jag fått på mig mjukisar, men tror fan jag har fått brännskada, shit vad det svider.

Nu är vi iaf på väg hem! :D
/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0