sista svaren från frågestunden!

1: Hur många scabrak har du?

2: Vilken var din första ponny?

3: När började du att rida och varför?

4:Vad är din favorit mat?

 

Svar: 1. Mer än 20st.

2. Pompeji, en shetlandsponny. Jag fick honom när jag var 11år. J

3. Jag började rida när jag var 9,5år (?).

4. THAIMAT!

 

Pompeji♥

 

 

Hur kom det sig att du började rida? :)

Varför valde du att satsa på dressyren?

Hur många rosetter har du sammanlagt?

Hur gammal är Roxi?

Har du några andra djur, isåfall vilka?

:D

 

 

Svar: Elina övertalade mig, haha! ;)

Kan ta det i ett enskilt inlägg! J

Över 72st, senast jag räkna.

Hon fyller 13år den 12juni.

Jag har två katter som heter Dixi och Pixi och en kanin som heter Skutte. J

 

 

kan du inte lägga upp filmen ifrån ärevarvet på typ sm som du skulle gjort för jääätte länge sen? :D

favorit ras?

favorit märke(jw, kingsland osv.)?

favorit affär (häst & vanlig klädesaffär)?

om du fick lov att vara en känd ryttare för en dag, vem skulle du vara och varför?

Om du skulle vara en "storbloggare" för en dag, vem skulle du vara och varför? :)

 

 

Svar: Joo det kan jag göra. Men jag såg på filmen häromdagen, min pappa har filmat ner i marken större delen av ärevarvet och när han inte filma ner i marken så filmade han någon annan fjording. Haha total fail.. xD

Welsh, fjording och massa andra. ;)

KINGSLAND!

I hästväg, Stockholms Ridsport. I klädväg, Holister.

Patrik Kittel, tänk att få rida Scandic och Toy Story. Det vore en dröm!

Oj… jag vet inte. Kanske mig själv? Haha ;)

 

 

 

Hur skulle du beskriva dig själv som person?

Vad är din dröm-outfit?

 

 

Svar: Envis, snäll, omtänksam, otroligt torr humor, nästan alltid glad men jag kan vara väldigt arg/sur/bitter ibland. Haha!

(till häst och ryttare?) För tillfället är drömoutfiten orange. Ett orange schabrak från schockemöhle och lindor. +En orange piké och blåa ridbyxor.

 

 

 

Har du några speciella mål under 2012? :D

Svar: Eftersom jag nådde mitt mål för året redan tidigt i vår, så är det nya målet att få några SM-kval. :D

 

 

Varför köpte du Braven?
Varför köpte du Roxi?
Vart vill du komma med ridningen?

 

Svar: Jag köpte Braven och Roxi för att de kändes speciella redan första gången jag träffa dem. Jag har alltid velat ha hästar som jag kan utvecklas med och ha roligt med! Det bara ”klickade” med dem, det har inte gjort det med nån annan häst jag provridit.

Jag vill tävla de största klasserna när jag blir äldre. Jag är ambitiös, målmedveten, har bra förutsättningar och backup. Jag vill bli bäst. ;)

 

 

vad jobbar dina föräldrar med?

 

Svar: Min pappa är läkare, han är just nu chef över några sjukhus i Bollnäs. Min mamma är sjuksyster på Uppgård och Skå skola på Färingsö.

 

 

Har du tävlat i södertälje rk?
När kommer du tävla där igen?

 

Svar: Jaa det har jag! Jag vet inte om jag kommer tävla där iår men jag kommer säkert tävla där någon gång i framtiden. :)

Jag tror fotot är taget av Lalla Bennetter! :)

 

/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0