Konstigt väder

Träningen igår med braven gick verkligen skit dåligt, jag blev väldigt upprörd över två saker innan jag började rida som jag tror orsaka det hela.

Idag skrittade jag ut med honom medans becka red roxi i sommarhagen. Det blev inte så mycket skritt eftersom han var helt knäpp, hoppade runt, gjorde luftsprång osv. Vädret var även konstigt.. Det gick från sol och vindstilla till snöstorm på 10sekunder. Har ni också så här konstigt väder? Vi har haft det i över en vecka nu.

/Vicky


Kommentarer
Postat av: Stina

Hade EXAKT likadant väder när jag red! Usch :S man vet ju inte hur man ska klä sig då för att det varken ska bli för varmt eller för kallt :S

2012-04-03 @ 00:10:28
URL: http://Sstinabjorklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0