idag/resten av veckan

Idag red jag Roxi på grannstallets ridbana. Jag har inte ridit dressyr på henne på 2veckor så hon var väldigt stel och stark. Jag arbetade mycket med övergångar och skänkelvikningar. Vi försökte även göra några galopppiruetter i galoppen, vilket gick över förväntan! ;) I slutet var hon skitfin! :D
Sedan red jag ut på Braven barbacka med Joanna på Cappi. Hästarna fick beta lite också i det färska gräset (vi hade hakamore).
Så här kommer hästarna gå resten av veckan:
Onsdag: Uteritt på Braven / Becka rider Roxi

Torsdag: tömköra Braven / Dressyr med Roxi
Fredag: Träning med Braven / tömköra Roxi
Lördag: TÄVLING med Braven / tömköra Roxi
Söndag: Braven skrittas / Birgitta Kjellin träning med Roxi
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken snygg bild!

2012-04-18 @ 01:07:30
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0