grym uteritt!

Jag är nästan klar med Musik uppsatsen och strax klar med franska läxan. Jag har pluggat sjukt mycket till fysikprovet, så nu måste det gå bra på fredag! Jag är väldigt stolt över att jag satt nästan en hel dag och plugga! :D

 

Idag red jag och Becka ut barbacka. Båda hästana var väldigt lugna och skötte sig galant, tills... vi skulle hoppa över ett litet vattenfyllt hål, jag kom i trav och Braven hoppade som det var 2meter högt och efteråt gjorde han säkert 20bocksprång! SERIÖST, det var skitroligt fast skitläskigt på samma gång. Det var ett under att jag inte ramla av, jag trodde verkligen jag skulle ramla av. Han slutade inte heller utan jag fick försöka styra in honom på en volt och få stopp på honom. Becka kunde inte sluta skratta heller, hon tyckte det såg helt sjukt ut!

 

Vi hoppade 3gånger efter det och då gjorde han kanske bara 5bocksprång efter varje. När vi sedan hade skrittat en stund så skulle vi galoppera på en väg på en äng. Där hoppa han, gjorde luftsprång, bocka och sparka tusentals gånger. Jag är själv imponerad att jag satt kvar! Roxi var också väldigt busig och taggad (Bravens bushumör smittades nog av på Roxi).

 

Becka fyller även år idag, så jag hoppas hon fick en grymt roligt uteritt! ;)
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahahaha jag fick en uteritt jag sent ska glömma!!xD det var sjukligt roligt!!!:D<3

2012-04-26 @ 07:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0