GODMORGON

Ledsen att jag inte bloggade något mer igår kväll, mitt intrenet la ner totalt och kunde varken blogga från datorn eller mobilen.

 Idag är det lördag och inte min dag med Emil, tråkigt.. Vad tusan gör man om dagarna när man inte har någon att rida? Jag ska ju iof fortfarande till stallet och hjälpa mamma att fixa allt där sen såklart gosa och borsta på min finaste ängel. Men det är inte ALLS samma sak, vad gör man om man inte underhåller sig med att rida om dagarna? Sitter hemma i soffan och käkar chips? Jag hade gjort det så tack gud att jag har hästar.

Update; Mamma berättade just att jag har Emil idag, yeah!! blir nog en mysig tur över vägen! :)

Även om jag har Emil på veckodagarna så blir det fortfarande samma sak, det går så fort att rida en häst så vet inte vad jag ska göra sen liksom.. Det är mycket bättre med 2-3 hästar tycker jag, då har man något att fördriva dagarna med :)



/Elina


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vet inte heller vad man skulle gjort om man inte haft häst..!

2012-04-08 @ 11:02:07
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0