FÄRINGSÖ TAGGGGGA

Idag blir det Färingsö med Emil, taggaad!! Det är både ponny och häst idag så ponny är på morgonen och häst på eftermiddagen. Jag kommer åka med min syster och pappa upp till första start eftersom att Jossan rider 2 C-ponnyer. Sedan kommer mamma och Cissa komma upp med Emil när det börjar bli dags för honom!

Eftersom att jag inte har någon Iphone längre eller telefon över huvud taget så kommer jag dessvärre inte kunna uppdatera er något under dagen. Men ni får hålla utkik här på bloggen för senare kommer det komma resultat! :)

Här är en film på mig och Emil på vår senaste start, på en pay and jump 80 cm!


Btw, ha en grym Valborg!


/Elina

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur hög är Emil ? Hur gammal ? :) han verkar ha bra hoppkapiciet..

2012-05-01 @ 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0