efterlängtade svar

Här kommer svar på frågestunden jag aldrig hann avsluta innan vi  "la ner bloggen" :P

Om jag skrivit ngt konstig, skriv det i en kommentar! ;)


Tjock text = Frågor
Smal text = Svar



 Ångrar du något som du gjort som handlar om hästar?
Brukar du låta andra rida dina hästar? Om du gör det/inte gör det isåfal varför?
Är du populär i skolan?
Bloggen är bäst! :)


Svar: Det finns saker jag ångrar, fast det dom flesta är ganska prinsamma saker, haha...
Jag låter mina kompisar rida Roxi ibland, men på Braven låter jag ingen sitta upp förutom min tränare. :)
Jag är inte så jätte populär i skolan, jag är någonstans mitt i mellan, jag tror jag hör till "pluggisarna" mer haha!

Tack!



Vad är det bästa som hänt dig i hela ditt liv? :)


Svar: Det bästa som hänt mig är absolut mina hästar. Jag skulle aldrig kunna leva utan dom, dom betyder allt för mig!♥

 



vad har du för smeknamn på dina hästar?? :)


Svar: På Brave Heart använder jag: Braven, bravis, bebis, sötnos. På Roxi har jag smeknamenen: Roxi, Lina, tjockis, limpan, snygging, fjording. haha sen avänder jag säkert massa mer namn. xD




- vilka umgås du mest med på fritiden, välj 5 pers
- vem av dina kompisar får dig att skratta mest, Elina?
- hur är roxelina inom hoppningen?
- hur är braveheart inom hoppningen?
- har du någon pojkvän påg?
- hur länge kommer du att ha kvar roxelina?
- hur långa är dina ridpass CA?

TACK FÖR SVAR!
ER BLOGG E BÄST!!!


Svar: - Dom jag är med mest... Anna, Therese, Mira, Linnea, Sara. :)
- LINNEA! Men Elina är sjukt rolig hon med. Men Linneas humor är typ bäst! xD
- Hon är rätt trög men när hon kommer igång är hon hur rolig som helst att hoppa! :)
- Han är typ galen, han verkligen älskar det. Så han är hur pigg som helst, hoppar lite för högt över hindrerna alla gånger och med väldigt mycket rygg! ;)
- Kanske.
- Inte säker på den frågan, men vår saga börjar närma sig mot ett slut. ♥
- Det varierar väldigt mycket från gång till gång, men ett vanligt dressyrpass är väl ca 45minuter (med uppvärmning). Jag gillar inte att rida för långa pass. :)

Hur ofta rider du för tränare?
Vad är den högsta procenten du fått på tävling?
Vad har du för sadlar?
Vad har du för träns?
Hur många timmar om dagen ägnar du åt hästarna/stallet?
Är du inte hos dom alls någon dag i veckan?

tack för enn underbar blogg :D


Svar: ca 2-3gånger i veckan.
Över 71% med Roxi. :)
En Amerigo, True Britt och en Bates. :)
Inga speciella märken, har köpt delar och satt ihop ;)
Ungefär 2-4timmar på vardagen, på helgen har det varit upp till 16timmar.
Jag är hos dom och fixar allt varje dag, jag har aldrig ledigt om jag inte är dödssjuk. :P

Tack själv! :)


Vad har du för ridstövlar ?
Vad har du för ridbyxor ?
Vad har du för hjälmar ?
Vilket är ditt favorittäcke på braven och roxi :) ?
Vilken är din favorit affär (både häst och klädaffär) :D ?

// En knasig tjej... :)


Svar: Moutain Horse, Cavallo och Tretorn.
Bara Pikeur, det är dom enda som passar ://
Två stycken Charles Owen. :)
Mitt Schockemöhle på Braven och ett blått ull täcke till Roxi. ;)
Stockholms Ridsport i hästväg och Bikbok till vanliga kläder. 

 

Har du nån kille? ;p

Svar: Nej tyvärr.  ;)


Är du kär i någon just nu?
Hur länge har du ridit?
Favoritmat?
Favoritfärg/färger?

Har aldrig frågat på någon av dina frågestunder så jag vet inte vilka frågor som är frågade och så ;)


Svar: Nej det är jag inte. :)
Jag har ridigt i typ 6år. :)
Thaimat!!
Marinblå, röd, vit, svart, Turkos blå. :)



Vart har du köpt det SUPER fina tränset som du hade på Roxi på SM, och vilket märke är det? :)
Tack för bästa bloggen!;D

 Svar: Ska jag vara ärlig så fick jag det med henne och jag vet inte vilket märke det är på själva tränset. Men nosgrimman kan man köpa på Horze.se och swarovskipannbandet kan du köpa lite var som helst! ;)

Tack själv! :)

 /Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0