träningen idag

Träningen idag gick SUPER! Han lyssnade på mig till 100% och han kändes hur fin som helst. Det känns som vi kommit upp ännu en nivå, vilket känns underbart! :D Vi har en lång väg kvar, men vi är påväg iaf! ;)

På ridpasset gjorde vi massa galoppfattningar, enkla byten, öppnor & slutor, skänkelvikningar och massa annat. Och eftersom Braven ofta blir tittig för saker, så blir jag tvungen att aktivera honom rätt mycket. Det funkade väldigt bra på det här ridpasset

Från och med nu är Birgitta en av min favorittränare, jag lärde mig typ 100saker på två ridpass. Birgitta sa att jag och Braven var perfekta för varandra, då blev jag riktigt glad! :'D

Bilder kommer om ett tag! :)


Birgitta Kjellin - Tellwell

/Vicky


Kommentarer
Postat av: Ellen :D <3

Vad kul :D !!!

2011-10-16 @ 19:20:51
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/
Postat av: Irma- topponys.blogg.se

Ni ÄR helt perfekta för varann :)

2011-10-16 @ 20:07:51
URL: http://topponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0