Träning från marken

Jag har börjat köra en hel del markträning med Solle den senaste tiden. Tycker att det är jätte roligt speciellt när han springer efter. Älskar när jag springer fortare och han galopperar efter :P Jag ska filma någon dag när jag springer runt med honom så ska ni få se hur duktig han är, det märks även hur roligt han tycker att det är!
Brukar ni göra sånna här roliga saker med era hästar också? :)

Här är en sån film lite kort från i vintras när jag sprang med honom i ridhuset. Men ni ska få en ny!


/Elina

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej!

Vet inte om ni minns mig men red på Cirruz ett par år förut. Har nu egen häst och undersökar stallplatser, har ni något ledigt i ert stall? Trivdes otroligt bra förrut och har bara bra minnen!

/Sarah

2011-10-12 @ 10:16:25
Postat av: Lina

Underbart att se ! :)

2011-10-12 @ 17:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0