Toledo bjussar på en bild

Tjenamors alla trogna läsare! :D

Har precis kommit hem från skolan och ska sätta mig och plugga en stund till ett politik prov som vi har imorgon innan stallet. Känner att jag behöver plugga en hel del, så jag uppdaterar er när läget är under kontroll ;) Men vi hörs senare.

Btw så kommer vi uppdatera er mer om bloggträffen i globen lite senare när jag och Victoria pratat igenom det lite mer! Men det lutar mot att det blir av så att ni vet! :)

lilla Toledo får stå för bilden i detta inlägg! gose gris :')

/Elina

Kommentarer
Postat av: Emma ♥ Lydia

Hej! Ska vi följa varandra via bloglovin? :) Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig.

2011-10-10 @ 15:46:48
URL: http://youngrider.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Har du toledo kvar? :)

2011-10-10 @ 17:15:15
Postat av: emma

har du kvar toledo, eller är han såld? :)

2011-10-10 @ 19:28:05
Postat av: Frida

Det är jag som äger Toledo nu! :)

2011-10-15 @ 15:13:43
URL: http://fridaastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0