shopping!

Nu har jag fixat lite på bloggen, förut kunde man inte se alla inlägg vi gjort under juli och augusti men jag lyckades på nått sätt (?).

Idag var ju jag som sagt och shoppade lite hästprylar. Vi fick med oss Elina också, vi pratade massa nya ideér om bloggen för framtiden om vi fortsätter ha motivationen på topp! Det kommer bli sjukt roligt! :D

Här kommer bilder på vad jag köpte:


Schockemöhle täcke (på REA!)


Paddar till lindorna och fårskinnspadd till sadelgjorden


Regntäcke till Roxi


Sen blev det även gummisnoddar, ett dressyrspö och en Equiline kavaj!! :D

Jag shoppade loss idag, haha det var länge sen. :)

/Vicky

Kommentarer
Postat av: alva

Välkomna tillbaka till bloggandet! Är seriöst skitglad nu, woho :D

2011-10-08 @ 19:27:41
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: Noora

Schockemöhle täcket var jätte fint! :) får man se någon bild på kavajen då? :D

2011-10-08 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0