blogg app, videofy app och bloglovin

Nu har jag fixat så att ni lätt kan hitta våra video klipp på vänster sida i info rutan precis under bloglovin rutan! :) Jag har även laddat ner en videofy app till min mobil så att jag ska kunna ladda upp filmer på bloggen direkt via mobilen, vet inte om det funkar än men det skulle ju vara riktigt bra om det gjorde det! Jag ska prova filma i stallet i dag så ska jag testa ladda upp den, så vi får se om du funkar eller inte :)

Juste, när jag ändå pratar om appar så har jag även laddat ner blogg.se  nya app för några dagar sen, riktigt smidigt att kunna blogga direkt via mobilen! :D

Och till sist, glöm inte att följa oss via bloglovin så ser du direkt när vi uppdaterat!! :D

bloglovin


/Elina

Kommentarer
Postat av: Anna

va gärna med i veckans blogg hos oss! :)

2011-10-09 @ 11:55:56
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0