6. Alla hästar i stallet

6. Alla hästar i stallet

Gud vad jobbigt det blev nu då xD Vi har 16st hästar i stallet, jag skriver vad dom heter och vem som äger dom. jaja då ska vi se:

Bellman ägs av Ida Salmiranta




Harry ägs av Jennifer och Jessica



Esther ägs av Familjen Törnell
~Ingen bild~


Emil ägs av Cissi
~ingen bild~


Miss Eila ägs av Familjen Törnell



Lexington ägs av Familjen Törnell
~ingen bild~


Gino ägs av Mona/Sofia



Rosemay "Majsan" ägs av familjen Mellberg



Mint ägs av familjen Mellberg



Any Proud Mary "Mary" ägs av Essie Cederroth, http://essiecederroth.blogg.se/



Abo ägs av Linnea Schalander



Roxelina ägs av MIG



Frans (jag kan inte stava hans han.. misteur du..) ägs av familjen Mellberg



Solero 33 ägs av familjen Mellberg



Brave Heart ägs av MIG


Capirossi "Cappi" ägs av Joanna/Eva



Det var alla! ;)

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh vad kul att se att Bellman står hos er :) jag red och tävlade honom till försäljning innan Ida köpte honom :)

2011-10-19 @ 20:08:06
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Amira-Haschna

HETA hästarna jaoo ;)

2011-10-20 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0