10. 10 saker du inte visste om mig

10. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag gillar att sjunga, men jag suger på det.

2. Jag kan spela gitarr väldigt bra.

3. Jag kan drömma mig bort i timmar, när jag är och shoppar hästssaker.

4. När jag var liten hade jag blont hår.

5. Många tror att jag är jätte bortskämd innan dom lär känna mig.

6. Jag älskar att reta folk, speciellt pappa och Anna. :D

7. Jag har riktigt torr humor, jag skrattar åt typ allt.. xD

8. Jag har varit cheerleader.

9. Jag gillar att vara ensam.

10. Jag älskar serier, speciellt awkward, Jersey Shore, Vampire Diaries, House! :D








/Vicky

Kommentarer
Postat av: emelie

kan du inte lägga upp en video där du spelar gitarr? :D

2011-10-23 @ 09:13:55
Postat av: sophiaH

omg....erkänn jersey shore är bääääst! :D pauly D är ju förbjudet snygga asså....!

2011-10-23 @ 17:29:25
URL: http://sophiaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jessica

aWkward

2011-10-25 @ 17:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0